Logo SVK Woondienst JOGI

Technische problemen


ZieZo boekje

Heb je een technisch probleem of vragen rond een technisch probleem bekijk dan zeker eerst eens het ZieZo boekje. Dit boekje beantwoordt op vragen als:

        • Wie moet schade aan mijn woning herstellen?
        • Wie moet herstellingen betalen?
        • Hoe onderhoud ik mijn woning goed?
        • Wat mag ik zelf doen? Wat doet het Sociaal Verhuurkantoor?






Technisch probleem oplossen


Huur je bij Woondienst JOGI en Heb je een technisch probleem dat je zelf niet kan oplossen? Wij werken samen met een firma die jou hiermee kan helpen: Six.


Let op! Deze service is enkel voor huurders.


Hier vind je de folder.

Je kan de telefooncentrale 24/7 (051 31 20 12) contacteren of hen via mail (td@six.be) bereiken om het onderhoud of technische ondersteuning van verwarmingstoestellen, warmwatertoestellen, ventilatiesystemen, sanitair en elektrische installaties aan te vragen. Afhankelijk van hoe dringend probleem is, komen ze je zo snel mogelijk helpen.  


De datum van het jaarlijkse onderhoud van je toestellen zal Six je schriftelijk laten weten.  

Deze service dekt bepaalde (reparatie- en onderhouds)kosten en kost je als huurder maandelijks 18,50 euro.



Noodnummers

In deze gevallen bel je eerst zo snel mogelijk naar de noodnummers, daarna neem je contact met ons op.

  • Brand: bel meteen naar de brandweer op het nummer 112
  • Gasgeur: Bel onmiddellijk naar de gasfirma op het nummer 0800 650 65
  • Stormschade : bel meteen naar de brandweer op het nummer 112
  • Wateroverlast: bel meteen naar de brandweer op het nummer 112.